یک سوال

اگر ما چهار پرتقال را در یکی از دستانمان قراردهیم و سپس پنج سیب را در یکی دیگر از دستانمان بگیریم.




چه نتیجه ای می گیریم؟ جواب این سوال را در   ادامه ی مطلب  مشا هده کنید. اما سعی کنید خودتان جواب را حدس بزنید.  



پاسخ:    نتیجه می گیریم دست های بزرگی داریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:39

سلام علی آقا! :) نه بابا. وبلاگت خیلی هم خوبه و ایرادی نداره! خواهش میکنم. وظیفه بود. ماشالله هر دفه معماهات جالب تر میشن! باریکلا!

دست شما درد نکنه فائزه خانم متشکرم راستی خوشبحالت پیش مجتبا هستی من از دل تنگی نمی دونم چی کار کنم تازه مخصوصا این که فیلم هاشو به فاطمه دادی تا به ما بده رو دیدم دیگه خیلی تو دلم غصه خوردم . راستی دلم واسه لپاش یه زره شده. امید وارم همیشه موفق و تن درست باشی . راستی فائزه خانم زودتر یا شما بیایید قم یا ما بیاییم به شما زحمت بدیم.

بابا حمید پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:55

به به! سورپریز کردی پسر!
کی فکرشو می کرد که جوابش این باشه؟!

خواهش می کنم شما لطف دارید.

کوثر سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 23:46

سلام! خیلی باحال بود!
فکر نمی کردم جواب این باشه.
وبلاگ خیلی خوبیه. ادامه بده
ببخشید که انقد دیر اومدم

سلام.متشکرم. من هم جواب این سوال را به صورت طنز و انحرافی نوشته ام.
به قول شصت چی بله. :) این هم یک علامت خندان برای شما. که این قدر به خندان علاقه دارید. متشکرم که به من نظر دادید.

فائزه سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 14:58

سلااام علی آقا! به به! چه وبلاگ قشنگی!
چه معماهای جالبی! خیل باحال بود! آففرین! :)

سلام فائزه خانم! متشکرم. دیگه شرمنده اگر وبلاگ ایرادی داره به بزرگی خودتون ببخشید. ممنونم که به من نظر داید! واین که گفتید خیلی با حال بود نظر لطف شما نسبت به وبلاگ من هست. ولی در هر صورت خیلی هم ممنون. راستی ببخشید دیر جواب دادم یک لحظه غافل شدم به وبلاگم سر بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد